מה זה שיווק רשתי ?




מה זה שיווק רשתי?

במאמר זה אתחיל בפרספקטיבה מתוך
"הפרטים היבשים" 

של שיווק רשתי = 

שיווק רב שכבתי או שיווק ישיר באנגלית:

MLM – Multi Level Marketing 


מכירים את השיטה: "מפה לאוזן" בדיוק על הקונספט הזה הוא נוצר.
איך זה התחיל? תגלו בהמשך...

השאלה הגדולה,שאותה כולם שואלים:
איך זה עובד?
זוכרים שאמרתי שאתחיל בפרטים היבשים? אז, קבלו:
השיטה של שיווק רשתי:
1     "להפיץ  את הבשורה" על המוצרים והחברה
2     לצרף סוכנים חדשים
3    להגדיל את הרשת
  למכור "זיכיונות" , למכור מוצרים.

מה המטרה:

כאשר הסוכן / המפיץ חווה את החברה ואת המוצרים, הוא גם נהנה וכאן, יש לו הזדמנות להצטרף לחברה, על כל חבר שהוא מצרף או מוצר שהוא מוכר יש לו גם את האפשרות להרוויח ולייצר דרך להכנסה נוספת, 
הכנסה חלקית, 
הכנסה פאסיבית או 
הכנסה מלאה.

החברות בשיווק רשתי רואים בסוכנים או מפיצים כ"ערוץ פרסום"!
הם אומרים במקום לשלם לערוצי פרסום כמו רדיו, טלוויזיה שלטי חוצות אנחנו מעדיפים להפיץ את החברה דרך מפיצים וגם לתת להם "תגמול" בהתאם.

וכך הם מייצרים עוד מקומות עבודה, עוד הזדמנויות ועוד דרך לייצר הכנסה פאסיבית.

בסופו של דבר זה מצב של win&win.

אז, מה הסיפור האמיתי של "שיווק רשתי" איך נוצר הרעיון?
זוכרים את הקופסאות פלסטיק של חב' "טאפוור"?
זוהי חברה אמריקאית שעודדה נשים לייצר הכנסה מהצד (-:

בין המקום של עקרת בית למקום של אשת קריירה יש מקום שנקרא: "זמן חברות" !

בזמן שהן היו נפגשות עם חברות הן היו קובעות,  חוגי בית ובכל פעם שהן נפגשו ב"חוג בית" הן היו מוכרות למעגל  החברות "קופסאות אחסון לאוכל".

הלקוחות היו כל כך מרוצות אז, הן התחילו להפיץ את הבשורה לחברות נוספות.

וככה התחילה שרשרת של קשרים ליצור חוגי בית בהן יש מכירה  ובתמורה הנציגות, קיבלו אחוזים מהמכירה.

באמריקה חושבים בגדול פעם דיברתי עם אמריקאי

והוא אמר לי באמריקה,
"כאשר מישהו מציע הזדמנות הם עונים:
בטח, למה לא?"

גדול, לא?

במאמר הבא, נדבר על "רשת הקשרים" שנוצרת בעקבות, 
"שיווק רשתי...


* התמונה להמחשה בלבד נלקחה מאתר  (pixabay)

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה